Verseny a csúcsért: Sainz és Verstappen összehasonlítása a Formula-1-ben

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


Button újra a Williamsnél, betiltják a dupla diffúzort, nem megy át a Super Aguri gépe a törésteszten. Ezeket a híreket is olvashattuk az elmúlt két évtizedben január 22-én.

a győzelemre hívja fel a szurkolók figyelmét”.
2001: A Jaguar csapatfőnöke, Niki Lauda elégedetlenségét fejezi ki az autó teljesítményével kapcsolatban, és kijelenti, hogy „nem vagyok a technikai igazgatója, de az autó nem jó”.
2000: Mika Häkkinen megerősíti, hogy a McLaren továbbra is a legjobb választás a számára, és továbbra is együtt akar dolgozni a csapattal.
1999: Eddie Irvine megvédői a Ferrarit és a csapat döntéshozóit a McLaren-Sainz-Schumacher botrány miatt, és úgy vélik, hogy „a Ferrari ott van a legjobbak között, mind technikai értelemben, mind versenyzőkkel”.
1998: A Jordan csapatfőnöke, Eddie Jordan elmondja, hogy a régóta várt gyári támogatás miatt az autók jóval nagyobb üzleti értéket képviselnek, mint korábban.
1997: Damon Hill kijelenti, hogy az Arrows lenyűgöző potenciállal rendelkezik, és a csapat segítségével előreléphet a következő szezonban.
1996: A Ligier felfüggeszti a csapata működését, amíg a pénzügyi problémákat megoldják, ezzel számos munkavállalót érintve.
1995: Jean Alesi csalódottságát fejezi ki a Ferrarinál való teljesítménye miatt, és kijelenti, hogy „a Ferrari megérdemli a győzelmet, de szerintem nagyon kellett volna lennie vezetésnek a szakmai területeken”.
1994: Michael Schumacher megerősíti, hogy a Benetton az ő csapata, és támogatja a csapat döntéseit.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések